Textmakare Knutssons skyltfönster

Här finns tips om var du kan läsa mina texter. En del kan du läsa bara här. Häng med!

Min bilder
Namn:

Jag är skribent och författare med förkärlek för korta, koncentrerade format. Jag skriver utställningstexter, korta kommentarer och texter till bilderböcker men också debattinlägg och krönikor. Om du vill veta mer så ta en titt på www.textmakareknutsson.se

05 november 2007

Recension av Händiga Hanna lagar pappa

24 oktober skrev Anna Levin i Nerikes Allehanda bland annat att:

"När Händiga Hanna har fått saker och ting att funka fylls hon av fixat-klart-glädje. Den smittar av sig till mig som läsare."

och:

"Hanna mekar och lagar med en självklarthet som känns befriande. Som läsare är det skönt att slippa påminnelser om att hon minsann kan fast hon är tjej."

Läs hela recensionen.