Textmakare Knutssons skyltfönster

Här finns tips om var du kan läsa mina texter. En del kan du läsa bara här. Häng med!

Min bilder
Namn:

Jag är skribent och författare med förkärlek för korta, koncentrerade format. Jag skriver utställningstexter, korta kommentarer och texter till bilderböcker men också debattinlägg och krönikor. Om du vill veta mer så ta en titt på www.textmakareknutsson.se

28 december 2005

Debattinlägg om Neuron i Corren

Idag publicerar Östgöta Correspondenten ett kort debattinlägg om SAAB:s nya flygprojekt Neuron som jag skrev före jul med anledning av regeringens beslut att begränsa den statliga finansieringen av projektet.

De flesta organisationer och individer i samhället vill bort från bidragsberoende och det gläder mig att även SAAB nu får större möjligheter att stå på egna ben och utvecklas på strikt affärsmässiga grunder.

Läs hela inlägget.