Textmakare Knutssons skyltfönster

Här finns tips om var du kan läsa mina texter. En del kan du läsa bara här. Häng med!

Min bilder
Namn:

Jag är skribent och författare med förkärlek för korta, koncentrerade format. Jag skriver utställningstexter, korta kommentarer och texter till bilderböcker men också debattinlägg och krönikor. Om du vill veta mer så ta en titt på www.textmakareknutsson.se

27 februari 2006

Lyssna på Evy Hörberg...

Nu finns det ännu en berättelse att se och lyssna till på Audio2me:s hemsida. Nu är det affärskvinnan Evy som kommer till tals. Klicka på "Hörberg" i menyn till vänster och sedan på Evys namn eller porträtt...

1 Comments:

Blogger tomasrj said...

Jag brukar ibland surfa runt genom att klicka på "Next blog" i listen högst upp. Extra kul blir det när man kommer till nordiska sidor. Och riktigt kul blir det när man upptäcker bra länkar som den till Audio2me. Så enkelt, men så genialt. Tack! /tomas

03 mars, 2006 10:22  

Skicka en kommentar

<< Home