Textmakare Knutssons skyltfönster

Här finns tips om var du kan läsa mina texter. En del kan du läsa bara här. Häng med!

Min bilder
Namn:

Jag är skribent och författare med förkärlek för korta, koncentrerade format. Jag skriver utställningstexter, korta kommentarer och texter till bilderböcker men också debattinlägg och krönikor. Om du vill veta mer så ta en titt på www.textmakareknutsson.se

21 november 2007

Hanna får beröm på bokblogg

Bokhora.se är "en site där fem litteraturälskande kvinnor skriver om böcker, tidningar och andra texter de läser, samt om boklådor, aktuella litteraturdebatter och allt annat som har att göra med deras största intresse: att läsa världen."

Där publicerade Johanna K den 18.11 en recension av "Händiga Hanna lagar pappa" där hon beskriver hur hon använt boken i sin skolklass.

"(...) Lisen Adbåges bilder är detaljrika, Hanna är klurig och överraskningen som Hanna och Kompis P tillverkar åt pappa är spännande. Dessutom verkar det som om mina elever gillade den också och min gud! De kan vara kräsna! Således ett mycket gott betyg."

Läs hela recensionen här.