Textmakare Knutssons skyltfönster

Här finns tips om var du kan läsa mina texter. En del kan du läsa bara här. Häng med!

Min bilder
Namn:

Jag är skribent och författare med förkärlek för korta, koncentrerade format. Jag skriver utställningstexter, korta kommentarer och texter till bilderböcker men också debattinlägg och krönikor. Om du vill veta mer så ta en titt på www.textmakareknutsson.se

31 maj 2006

Omdömen om "Händiga Hanna på bondgården"

I augusti kommer andra boken om Händiga Hanna. Redan nu har ett par av Bibliotekstjänsts lektörer fällt sin omdömen som publicerats i "BTJ-häftet/sambindningen" - en katalog som går ut främst till inköpare på Sveriges bibliotek.

Sarah Uthas Hornegård skriver bland annat:
"Detta är en modern, rolig och genomtänkt bilderbok i varje detalj. Utmärkt läsning för barn från fyra år som jag hoppas även små killar hittar fram till!"

Ansi Andersson skriver:
"En fin historia om en nyfiken tjej som blir sedd och tagen på allvar av en främmande vuxen."

Förlaget har också tagit fram ett informationsblad för bägge böckerna där man kan beställa dem till specialpris, 98 kr per bok, plus frakt. Mejla gärna mig om du vill ha ett eller flera sådana blad!